God vinterferie

tekst, bakgrunnsmønster

Jeg vil gjerne ta denne muligheten til å si noen ord. Til elever, husk at dere er utrolig viktige og har så mye potensiale. Fortsett å jobbe hardt, vær nysgjerrige og aldri vær redd for å stille spørsmål. Lærerne deres er her for å hjelpe dere, så ikke nøl med å be om hjelp når dere trenger det. Husk å ta vare på dere selv, både fysisk og mentalt, og vær snille mot hverandre. Dere er en del av et flott fellesskap, og sammen kan dere oppnå store ting!

Til foresatte, jeg vil takke dere for deres støtte og samarbeid. Dere spiller en viktig rolle i deres barns utdanning, og vi er takknemlige for at dere er med oss på denne reisen. Fortsett å oppmuntre og støtte deres barn, og vær involvert i deres utdanning. Vi er alltid her for å lytte og hjelpe dere. Sammen kan vi skape et trygt og positivt læringsmiljø for alle.

Tusen takk for deres engasjement og innsats! La oss fortsette å jobbe sammen for å sikre at våre elever får den beste utdanningen mulig.